O2 pomáhá Kapschi s provozem mýta

7. dubna 2016

Deníky - Telefonické kontaktní centrum elektronického mýta provozované společností O2 Czech Republic vyřídí každý měsíc deset tisíc hovorů. Vedle webových stránek a sítě obslužných míst je tak nejvýznamnějším kontaktem pro uživatele mýtného systému, který za více než devět let provozu vybral pro stát téměř 70 miliard korun.

 Kontaktní centrum O2 poskytuje informační servis dopravcům 24 hodin denně po 365 dní v roce. Provoz call centra zajišťuje celkem 38 speciálně vyškolených operátorů, kteří komunikují v sedmi světových jazycích. „Sedmdesát procent dotazů přichází v češtině a slovenštině, pak následuje polština a němčina s patnácti resp. pěti procenty,“ informoval Vlastimil Vyplel, manažer kontaktního centra eToll, a dodal že se každý měsíc vyřídí přibližně 9200 hovorů. Elektronický mýtný systém pro stát dodalo a na základě smlouvy provozuje konsorcium tuzemských firem pod vedením Kapsch. Zatímco O2 Czech Republic má na starosti fungování call centra, ČSOB se stará o zúčtování mýta a provoz sítě distribučních a kontaktních míst.

Čtěte dále